NITTER HITTER

12maj09

 

 

white_knit

Balmain_Shoes2 

Der er vist ingen tvivl om at nitter er et hit & jeg er da også selv helt vild med det, ville ønske at min garderobe var fyldt med det. Men desværre ejer jeg ikke så meget med nitter ‘endnu’. . I går hjalp dog lidt på det, da jeg fik mig disse rå sandaler med nitter.

A 024

A 055

 

Kunne heller ikke stå for disse sandaler, dem kom jeg vist også til at købe.

A 063A 064 

 

A 033

Denne taske fra sonia rykiel, fandt jeg i den samme butik som mine sko, som jeg desværre ikke lige havde pengene til(4000kr) øv bøv..

//A

5 Responses to “NITTER HITTER”

  1. 1 Amelia

    Super fede sanddaler, hvilken butik købte du dem i?

    Fed blog, by the way 🙂

    • 2 notresecrets

      Hej Amelia. tusind tak (;
      Jeg købte dem i en lille butik i Holte som Abelone, de er fra pieszak.

  2. 4 madeleine

    hvor er du købt trøjen med nitter? super fed! (:

    • 5 notresecrets

      Ja den er – ville også ønske det var min – men desværre er det bare et billede jeg har fundet for lang tid siden.. Så ved ikke hvor den er fra – sorry 😉


Skriv et svar

