OUTFIT OF THE DAY

13May09

outfit of the day 1outfit of the day

 

Jeg havde åbenbart overvurderet sommer vejret i morges, da jeg valgte at tage i skole med bare ben og bare arme.  Jeg fandt så ud af at det var vist det forkerte tøjvalg, eftersom det begyndte at regne senere på dagen. Glæder mig for sindsygt til, at vejret bliver rigtig sommer vejr, så man ikke behøver, at slæbe en jakke med sig hele tiden..

Ellers har det været en dejlig dag, sammen med Viktoria og Oscar og aften på restaurant.   Nu mangler jeg bare at terpe lidt geografi, inde eksamen i morgen, og så er det sengetid.

Shorts & top/Zara. Sko/Pieszak

//A

One Response to “OUTFIT OF THE DAY”

  1. 1 bestof5

    wow


Skriv et svar

