Goya

20maj09

DSC00692

Faldt over de her sko inde i Henrik Vibskov fra Stine Goya på mig og Amalies shoppingtur, de er alt for fede..
I aften skal jeg til fødselsdag hos min bedste veninde Celia, så er hoppet i en højtaljet nederdel, min nye transparente hvide trøje fra Day, mit Stine Goya spejl og nogle gamle guldkæder jeg fandt frem. Mangler bare lige skoene til at fuldende outfittet!

One Response to “Goya”

  1. 1 Jo

    Uh ja, disse sko er helt fantastiske. Specielt nu hvor de er sat voldsomt ned på netshoppen cphstories, kunne det jo godt være man skulle overveje at købe dem?


Skriv et svar

