FRANCE, BABY

23May09

Så er jeg og min veninde Julie i Sydfrankrig og her er mere end bare fantastisk. Vi stod op kl. halv 5 i morges og med 2 timers søvn over natten, fløj vi afsted til Nice og nu er vi lige kommet op fra poolen. Skal til at komme i bad og få gjort mig i stand, for i aften skal vi ud og spise i en lille by i nærheden på en lækker restuarant.. Det var noget af en aften i går med dans, god middag, champagne, nye mennesker og god musik. Julie og jeg blev desværre nød til at gå kl. 2, så vi bare kunne nå at få lidt søvn. De andre festede videre til langt ud på natten..
I morgen skal vi på et loppemarked et ste udenfor byen, og så skal vi på stranden. Glæder mig til at tjekke vintage butikkerne ud, som vi er gået forbi.. Så den fedeste taske i stil af noget jeg har set fra topshop med frynser og sølv nitter alla Kate Moss. Denne her Mary Kate slæber rundt på, ville nu heller ikke være værst at eje..woopwoop                   
              

Vil prøve at oploade billeder herfra i morgen, dette her sted kan jo slet ikke beskrives, så smukt er her. Føler jeg er med i en eller anden film.                               

                                                                                                                   summerlove                                                                    
                                              
                                                                                                                              // V

                                       



4 Responses to “FRANCE, BABY”

  1. 1 Laura

    Mary-kates Alexander Wang taske er fantastisk! Coco Duffel! men den kommer først ud til juni/juli!

  2. 3 sofie

    hej🙂
    jeg syntes jeres blog er såå fed!! jeg har fundet mig en ny lækker blog som jeg kan hygge mig med i ferien😉 på søndag skal jeg også selv til Nice. jeg tænkte på om i kunne skive alle de vintage butikker som lå i nice her? hav en dejlig god sommerig dag!😀
    xoxo.

    • 4 notresecrets

      Hej Sofie,, Tusing tak:)
      Har faktisk selv kun været i en engang for lang tid siden, men den hedder Magicstock og ligger på Saint isidore, tæt på route de grenoble (tror jeg)

      Nyd din ferie, er somsagt selv i frankrig lige nu, og det er virkelig skønt (:
      //A


Skriv et svar

