hangover heaven..

23maj09

bla 013

 bla 009

bla 011

bla 012

 

Jeg vågnede i morges med en meget slem hovedepine & havde allermest lyst til bare at blive liggende, men havde aftalt med en veninde at tage på loppemarket tidlig om morgenen! Fik købt mig en buksedragt, en top og to par jeans. (:

I går spiste jeg lækker middag med mine bedste veninder og vi tog videre til fest. Det var rigtig fedt, Natacha og jeg var hjemme kl. o4..

Lige nu ligger jeg i sengen og chiller og prøver at tage mig sammen til at gøre mig klar til at give den gas igen i aften, jeg skal være hos oscar om 30 min & har ingen idé om hvad jeg skal tage på endnu. Så det ville vist være løgn og sige, at jeg har god tid .. Jeg må hellere tag og komme i gang, . uploader billeder fra weekenden snart!

bla 026

bla 028

 

bla 032bla 030

 

bla 042

bla 040

Billeder fra fredagen og lørdagens stivheder..

kisses

//A

No Responses Yet to “hangover heaven..”

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

