mandagens klæder..

25maj09

,,hothithit

siden

jump

I dag har jeg været i lyngby, med min veninde Natacha for at købe knæklys til Viktorias og mit kostume sidste skoledag. Jeg fik også købt min kjole, som jeg skal have på om aftenen sidste skoledag. Den er sort, enkel og billig (saint tropez) , så det var herligt (: Jeg glæder mig så meget til, at kunne sige farvel til folkeskolen. COUNTDOWN TIL SIDSTE SKOLEDAG – 4 dage !!

 

 

Sko / monki –  Jeans/Vila – Top / Monki-Jakke / Zara – kæder / H&M

//A

No Responses Yet to “mandagens klæder..”

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

