sur la mer //

31maj09

summer love1VAsummer love

Hvis ikke jeg havde engelsk eksamen på tirsdag, havde jeg helt sikkert været ude i det gode vejr og nyde det dejlige sommervejr. Ville ønske at jeg havde taget mig sammen til at læse op for uger siden, så jeg slap for at sidde her og knokle i sidste øjeblik.

Var på loppemarket i morges for at besøge Viktoria og Julie, som havde en bod. Fandt desværre ikke noget,  måske fordi at jeg kom så sent så alt det fede var revet væk.

Må hellere komme videre med at skrive om ” a perfect lifestyle” – ikke lige frem fordi at jeg stræber efter at skrive videre, men det skal jo gøres!

summerlove //A

No Responses Yet to “sur la mer //”

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

