the very last school day // 99-09

05jun09

99-09

avnj2muums2ttassi og toria2skolen2like it2ristet med det hele2sexy2mums2hihi2

dusk23

2rtgy

amilli og kudsk2

opvarmning hos hass2 

hos mig2

girls2

22

34

Jeg havde somsagt sidste skoledag sidste fredag, det var en skøn dag, fyldt med karameller, vandkamp, somersby, øl, druk, fest og glade mennesker! Vi startet med, at spise morgenmad hos Reinhardt, så tog vi over på skolen og afholdte vores show for klasserne, Viktoria og jeg skulle norminere ”Årets Smut du er for lille” . Derefter var det karamel kast og vandkamp, jeg fik alle de små børn til at råbe ”Amalie er gud” i kor, hihi! // Vandkampen var noget af en kold fornøjelse, så det var rart med et varmt bad inde vi tog videre til Kongenshave og hyggede med shots og somersby.  Vi blev noget stive og tog et smut forbi Pølsemanden og Pizzamanden på vejen hjem til Holte – føj tænkere jeg, men på det tidspunkt smagte det himmelsk.

Efter at havde drukket for morgenstunden, var vi godt smadret, men sluttede alligevel den dejlige dag af i Lyngby til fest med en masse andre 9. klasser! Sengen kaldte ved 3 tiden..

– forresten så var Viktoria og jeg klædt ud som tvillinger – smarte var vi med vores funky monki sko, mange kæder, revlede strømper, små hotpants og en masse knæklys. . om aftenen havde jeg en sort kjole på fra St. Tropez & røde stilletter fra Topshop.

//A

No Responses Yet to “the very last school day // 99-09”

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

