oh, please be mine

06jun09

 

jimmy choo for hunterjimmy choo for hunterjimmy choo for hunterjimmy choo for hunter
Kunne dø for de her Jimmy Choo for Hunter gummistøvler!! Hvilket lykkeligt menneske jeg ville blive.
De kan bestilles over Jimmy Choos hjemmeside www.jimmychoo.com og hvis jeg havde pengene, havde jeg gjort det for længst.. Det ville være mere end bare lukus at rende rundt i dem her, et par shorts og en tanktop på Roskilde, men det må vidst forblive en drøm for mig..

Ser frem til at skulle på loppemarked i morgen. Sidste gang fandt jeg utrolig mange fede ting. En Marc Jacobs bæretaske til 25 kr, en kjole fra Gestuz til 40 kr, plus en vintage taske og et fedt armbånd til ingen penge!

kisses // V

2 Responses to “oh, please be mine”

  1. 1 Sophie

    Hvor tager du på loppemarkedet henne?

    • 2 notresecrets

      Vi tager begge på loppemarked i Holte, Lyngby og Charlottenlund.
      Det kan virkelig anbefales, du finder de fedeste ting, hvis du bare tager tidligt afsted om morgenen! 🙂


Skriv et svar

