i speak the truth when i tell you that my wardrobe touches the skies

17jun09

mary_kate_olsen400

mary-kate-olsen-plaid2
CC7_preview

                                                                wooop

Kunne blive veed med at poste billeder af Mary Kate & Ashley, er der nogen jeg for alt i verden ville bytte klædeskab med, så var det dem!! Deres stil er intet andet end fantastisk, især Mary Kate gør det godt med sin flippede hippie-bohemestil. Føler mig intet andet end inspireret, hver gang man ser et billede af hende

Tja.. Fik 7 i samfundsdag, så alt er godt. (: Kom op i menneskerettigheder, og var rimelig blank på visse punkter.
Ser bare frem til alle eksamner er overstået mandag, mangler kun fransk og så er der dømt sommerferie!

summerlove / V

6 Responses to “i speak the truth when i tell you that my wardrobe touches the skies”

  1. 1 Laura

    Ashley er helt klart min favorit! Hun er meget simpel i sin stil + en af mine bedste venner datede hende i lidt over et år så har hørt meget godt om hende!

  2. 2 Ida

    Lyder da lidt vildt en af dine bedstevenner dated hende men okay 😉
    Men er helt klart enig i at Ashleys stil er fedste..

    og god blog i har (:

    • 3 Laura

      Han bor i NY og er 24, og har boet der siden han var 19, de mødtes i Urban Outfitters, de stod i den samme kø, han talte svensk i sin telefon med sin søster (min bedste veninde) og hun spurgte ham hvilket sprog han talte, og efter de begyndte de at date.. De var meget søde sammen 🙂

  3. 4 notresecrets

    Jo tak 🙂

  4. 5 Dimitri

    jeg elsker simpelthen MK mere end noget andet!

    kender i http://olsensanonymous.blogspot.com/?
    der kan man finde alt! 🙂

    • 6 notresecrets

      det må jeg også sige at jeg gøre, men de har jo begge to fantastisk stil, det kan vi ikke komme udenom 🙂 Men nej, det vil jeg da lige tjekke ud!


Skriv et svar

