kate moss gør det igen

19jun09

kate moss with topshoptopshop

topshop jacket

                            Efter at havde siddet fra morgenstunden af med fransk pensum gav jeg mig selv en lille pause og fandt disse jakker på topshop.com.

 Min favorit jakke er nok billede 2 selvom 3’ern faktisk også er virkelig fed og det samme med billede 1… bliver nok aldrig enig med mig selv.

I aften er jeg alene hjemme, og har derfor inviteret 2 af mine veninder over til middag, det startede med at det kun skulle være Natacha, men eftersom Julie blev ”skuppet til side” hos et andet selvskab, inviterede jeg også hende  med. Det bliver sikkert rigtig hyggeligt med pigesnak, lækker mad, musik og latter. btw sikke noget lorte vejr, torden og regn – var det ikke ved at  blive sommer? buhuuu

xoxo // A

No Responses Yet to “kate moss gør det igen”

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

