kissable lips //

19jun09

black lips

chanel

pink lips

 

 maria

Flotte, flotte læber, ville ønske jeg kunne bære den slags farver på mine læber eller for den sags skyld bare havde sådan nogen skønne fyldige formede læber som ovenfor, men jeg må desværre holde mig til den kedelige beige farve fra MAC, som forresten ikke er nem at holde styr på, mister den hele tiden, har allrede fået invisteret mig i et par stykker, Hende den smukke pige med masken og smøgen i hånden er vores veninde Maria, som Viktoria før har nævnt her på bloggen, hun har også en blog, som I kan finde her!make up mac

kiss kiss // A

No Responses Yet to “kissable lips //”

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

