c’est très magnifique

22jun09

Nine west Nine west wedges

I dag var jeg oppe i den sidste mundtlige eksamen inden sommerferien, og efter et dejligt 10 tal smuttede jeg til Lyngby for at fejre det,  jeg købte et par Nine West wedges og nød en skøn juice fra Joe and the juice. Nu har jeg sommerferie, jeg er lykkelig og jeg skal aldrig i folkeskole mere -yay. Nu venter sig en vild festival, shopping i Cannes med mine veninder, og et år til USA , glæder mig meget!

I morgen tager jeg på udsalg med min søster og min veninde Julie i København, jeg skal også have købt de sidste par ”praktiske” ting inden Roskilde på Søndag. En smart mavetaske er faktisk utrolig svær at finde, hmm, men julie sagde at hun havde set en billig én fra Gina Tricot med nitter, så det må jeg lige tjekke ud.

//A

4 Responses to “c’est très magnifique”

  1. 1 Filippa

    Hvor kommer disse skønne sko fra og hvor meget koster de?:)

    • 2 notresecrets

      de kommer fra Nine West, jeg fandt dem på udsalg i magasin i Lyngby til 400 kr. (: dejligt billigt, de er så behagelige at have på..(:
      //A

  2. 3 Tati

    uuh det er vidst nogle sko jeg skal låne!! ha-ha


Skriv et svar

