what a girl wants

22jun09

so cool

Jakke/Balmain, T-shirt/Alexander Wang, Jeans/Jeans Divided Exclusive, Sandaler/Balenciaga, Taske/ Alexander Wang, Ringe/ E&J, Delfina, Pamela Love, Armbånd / Rabens Saloner, Halskæde/ Max&chloé.com

Uhhhhh… Fantastiske ting jeg lige faldt over. Lige min stil, få farver, enkelt og råt.Er især helt vild med Alexander Wang tasken (selvfølgelig!!) og Balenciaga sandalerne. De er intet mindre end fantastiske.

Er i gang med at prøve at overskue tøj-situationen til Roskilde. Jeg er i Kate Moss- moode, men synes det hele er lidt svært, når alt kan blive stjålet og væk!
Har so far fundet en gammel læderjakke frem jeg godt kan leve uden og så mine Hunters. Nu skal jeg bare finde en masse gamle t-shirts, et par gamle jeans og en varm trøje. Tror jeg også smider min Alis-trøje med i rygsækken. 5 dage til afrejse! Kan slet ikke vente..

lots of love / V

One Response to “what a girl wants”

  1. 1 Laura

    jeans, t-shirt, praktiske sko, hoodies og tanks..
    man behøver ikke at være fashion, det er der ikke mange der er! man bliver meget gladere hvis man kun har lidt med,, + man er fuld og tøjet går i stykker eller bliver stjålet!


Skriv et svar

