cherry chicks.

03jul09

Er lige taget et smut hjem fra roskilde, for at få noget søvn, mad, bad og rent tøj… Det er virkelig fedt i roskilde, jeg  bor i camp med de bedste, vores camp hedder Cherry Chicks. Vi er 8 piger i campen, og vi får besøg af adskillige drenge i alle aldre! drengene fra vores camp syntes nemlig det var utroligt sjovt at spraye ”free pussy – enjoy” på vores telt! ha-ha

Jeg har pakket alt alt for meget tøj med, det er alt for varmt til jeans,, får kun brugt mine self-made denim shorts, nittebælte og diverse toppe. (: Efter 6 dages druk, fest, larm og intet søvn vil jeg nu lukke øjnene og nyde min bløde seng med dyne og ingen sovepose. Yes sir..

Orange scene

//A

No Responses Yet to “cherry chicks.”

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

