Vive la france

10jul09

Så er jeg taget til frankrig i sommerhus, det har været en lidt hektisk uge, tog hjem fra Roskilde efter Coldplay, med bus og tog, hvilket tog sin tid – var hjemme kl. 6 om morgenen, og jeg skulle være i lufthavnen 2 timer senere. Skyndte mig at tage et dejligt bad hvilket var skønt efter en så beskidt uge på Roskilde, fik pakket mine sommer outfits  ned i en kuffert og vupti så var jeg afsted mod Kastrup Lufthavn.

Men i det jeg går igennem sikkerheds tjek, fik jeg voldsomt næseblod, så der blev tilkaldt div. falck mænd og jeg kom selvfølglig ikke med flyet … Op og blive brændt hos lægen, hjem og bestille ny billet, stadig intet søvn og endelig med flyet til France kun 10 timer senere.

marykate notresecrets

Mart Kate på vej til Milano fashion week //A

No Responses Yet to “Vive la france”

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

