sweet sugar

11jul09

nitter miu miu

miu miu shoes

shopping

Jeg så disse fantastiske tasker & stilletter fra Miu Miu i milano+ en masse andre fede ting, man bare ikke har råd til – desværre.

Var især vild med den sorte nitte taske, den ville jeg ikke havde noget imod at havde hængende på armen når jeg spaserer ned af boulevard jeanne D’arc!

//A

One Response to “sweet sugar”

  1. 1 Cecila

    NØJJ hvor ser det alt sammen godt ud!
    Jeg er vild med de indlæg i ligger ind!
    Jeg kigge på bloggen hver dag og kan ikke få nok af den 😉


Skriv et svar

