sur la plage de cannes

14jul09

outfit in cannes 

jeg nyder livet i det sydfranske, ligger i solen og ved poolen hele dagen, i går mødtes  jeg  med julie som også er i frankrig på marco polo beach, det var rigtig hyggeligt, vi fik sushi hvilket franskmænd åbenbart ikke kan finde ud af at lave..  På torsdag kommer natacha til frankrig og ugen efter viktoria, glæder mig som et lille barn til jul! Avnj er spredt rundt i hele verden nogen er i Sverige og andre i Danmark, meget trist, det er får mig til at tænke på hvordan det så blir om lidt over et måned når vi alle går hver til sit, Natacha tager på efterskole og  jeg tager til Usa som exchange student, kan ikke klare tanken om ikke at skulle se mine bedste veninder igennem 2 år mere. Men satser stærkt på en reunion i sommeren 2010. 🙂

tears, hugs and kisses // A

Kjole / Malene Birger, Denim skjorte / Gina Tricot, Solbriller / Rayban, Hat / syet i Cannes, Smykker / Shamballa, Certina og ring fra grandma’

2 Responses to “sur la plage de cannes”

  1. 1 Kudsk;-)

    Hottie;-)
    total model-pige!


Skriv et svar

