mr. lover lover

23jul09

DSC01557

Skjorte/ Sevenseas, Cardigan/ Zara, Armbånd & peacetegn/ Købt på Roskilde, Spejl/Stine Goya

På søndag rejser mig og Amalie til Cannes, og jeg glæder mig rigtig meget. Det bliver vidunderligt med varme, sol, is, stranden, byen om aftenen og ren afslapning hele dagen.

Bare hende og jeg..

xoxo / V

4 Responses to “mr. lover lover”

  1. 1 Fie

    Hey V (:
    Hvor kan man få fat i denne fantastiske skjorte henne?

  2. Jeg fandt den faktisk i min mors kærestes skab og var så heldig at få den! Men jeg ser tit noget lignende i København K eller Wasteland måske? Ihvertfald vintagebutikker, men butikker som Zara er også begyndt at lave nye udgaver af dem.

  3. 3 Fie

    Okay mange tak 🙂

  4. 4 Filippa

    Kan du anbefale nogle gode vintage butikker? 🙂


Skriv et svar

