come on baby, let the good times roll

25Jul09

fashiontoast1

        fashiontoast3

         fashiontoast4

         fashiontoast2

Viivvaaa la france. Vi ruller fra København kl.5 i morgen og jeg kan slet ikke vente til sol, varme, Cannes, shopping og 5 dage med en af mine bedste veninder. Livet er ikke dårligt, og det ser det heller ikke ud til for Rumi som har den meget inspirerende og kendte modeblog www.fashiontoast.com, hvor jeg fandt de her billeder.
Nu vil jeg lige få pakket lidt, inden jeg vil smutte i seng, for mon ikke jeg smutter på loppemarked i morgen tidlig inden turen går til Frankrig.

nighty night/ V



One Response to “come on baby, let the good times roll”

  1. 1 Filippa

    Hvor er disse smukke sko fra?🙂


Skriv et svar

