turning sixteen isn’t so bad after all..

27Jul09

              
marcc2

Så er vi endelig i Cannes, og her er vidunderligt. Det er min fødselsdag i dag, og jeg må sige, at det ikke kunne have været en meget bedre fødselsdag. Amalie og jeg har tilbragt hele dagen ved poolen, dagens store anstrengelse har været at gå op og hente en is og lave vores frokost.
Blev vækket i morgen med et lækkert morgenbord, crossainter, æg og en chloéparfume i gave. Marc Jacobs pungen fik jeg af min mor i går, da vi holdt en “Pree-fødselsdag” inden jeg rejste.
Livet er ikke så dårligt endda..

                                                                           Sunshine/ V

No Responses Yet to “turning sixteen isn’t so bad after all..”

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

