COPENHAGEN FASHION WEEK 09

05aug09

 

busCopenhagen Fashionweek 2009

 

Moden i 2010? nu er svaret kommet til københavn,  så er modeugen i gang igen, i denne uge er der fyldt med modeshows, events,  underholdning og afterparties i hele byen. Glæder mig til at se alle de nye kollektioner.  Satser på at tage et smut til københavn her én af dagene. 

 

I dag får jeg svar på om jeg er kommet ind på saint andrews i Florida. ihhh  . krydser alt hvad jeg har, og håber på at jeg er kommet ind. Var ude i går og kom hjem ved halv 5 tiden, så tror at dagen i dag bare står på afslapning, med masser af sex and the city afsnit, .. morgenmaden kalder,,

enjoy fashion weekkk //


 

 

3 Responses to “COPENHAGEN FASHION WEEK 09”

  1. 1 Ida

    Hvad er saint andrews?? 🙂

  2. 2 notresecrets

    En boarding school i Florida, hvor jeg forhåbelig skal være næste skole år. 🙂

  3. 3 Ida

    Ej hvor spændende.. 🙂
    Håber du er kommet ind..


Skriv et svar

