welcome to my crib

15sep09

Bella Howard

4_9_09_Bella_Howard_Rosa25843

Bella Howard and Rosa

4_9_09_Bella_Howard_Rosa25828

4_9_09_Bella_Howard_Rosa25829

Bella Howgan og Rosa’s lille ”college room” er jeg vild med, jeg er blevet inspireret af alle billederne på væggen, og lavet lidt ala det samme på mit lille værelse som jeg deler med min roommate Theresa.

Jeg har printet næsten 100 billeder af alle vennerne back home og klistret op på min væg. Mit værelse er officielt færdig indrettet i morgen kl. 16 for der modtager jeg mit minikøleskab 🙂 før har jeg invaderet en masses køleskabe med alt mit mad.

vejret her er wonderfuuullll …

xoxo/ A

No Responses Yet to “welcome to my crib”

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

