say hello to Didi Beck

26sep09

didi

Didi Beck, er 17 år gammel, designer sit eget tøj og har deltaget i Caribbean fashionweek i år. Hun har altid været vild med fashion og har skrevet hendes idéer ned i en lille sort bog, som jeg har kigget lidt i. Hun blev opdaget som 11 årig og er gået fremad lige siden.

Jeg er vild med hendes stil og jeg elsker hendes mange ideer og hendes altid glade humør, jeg har bestilt en bikini af hende, jeg glæder mig til at se.

Vil poste billeder af hendes tøj snart.

xoxo//A

No Responses Yet to “say hello to Didi Beck”

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

