vip

10okt09

10433_1260811441756_1273789819_30784228_3206574_n

Var i byen i går med Magnus og pigerne fra min nye klasse på Nærum og en masse andre af mine venner. Er nemlig flyttet til Nærum Gymnasium nu, hvilket jeg er utrolig glad for.

Aftenen gik med drinks, høj musik, søde mennesker og en masse sjov.

// V

5 Responses to “vip”

  1. 1 Ida

    Hey.Ville bare sige i har en super blog. Men hvordan kan det være du er flyttede gymnasium?

  2. 2 notresecrets

    Tusind tak 🙂 Det var fordi virum var ikke helt som jeg havde regnet med, og i øvrigt fik jeg min ønskede linie på Nærum.

  3. 3 Ida

    Så lidt 🙂
    Okay, det var da godt (:

  4. 4 Fie

    Hvad er din ønskede linie på Nærum? 🙂


Skriv et svar

