and we both know hearts can change in the cold november rain

05nov09

Foto 89

Skjorte fra Munthe plus Simonsen, Jeans fra Gina Tricot, Nittearmbånd fra Aldo…..

Har haft fri hele dagen, men har ikke ligefrem kedet mig, har haft 2 afleveringer og en bunke andre lektier der skulle laves til i morgen… Har også fået sorteret en masse tøj og pakket det klar til næste weekend, hvor jeg skal ud og stå på luksusloppemarked i Øksnehallen. Vil poste flere detaljer om det her en af dagene, men kan klart anbefale et kig forbi! Jeg har været der mange år i træk nu, og du kan altid finde en masse fedt billigt tøj derude (:

Nu vil jeg slappe af, se en god film og nyde friheden lige til vækkeuret ringer halv 7 i morgen

// V

anneh-5

Dagens inspiration…..

3 Responses to “and we both know hearts can change in the cold november rain”

  1. 1 Fie

    kan vi se lidt mere af dine bukser? 🙂
    – hvordan er stoffet?

  2. 3 Fie

    åh, dem har jeg kigget på! 🙂
    de er super fede, har dog ikke prøvet dem.
    hvordan er de i størrelserne?


Skriv et svar

