i hate mondays

10nov09

94660013

Nu  er en ny skoleuge startet, med masser af lektier og afleveringer i løbet af ugen. . Jeg hader mandage, det er alt for tidligt at stå op om morgenen efter en dejlig weekend, og det er alt for hårdt at holde fokus i timerne og lige pludselig virker tiden til den kommende weekend som en evighed…

I dag har jeg bare slappet af efter skole, jeg har hygget mig med nogle af pigerne og tog et smut i fitness centeret inden aftensmaden, og nu skal jeg i gang med lektierne..

btw. er jeg helt vild med dette photo..

sweet dreams denmark// A

No Responses Yet to “i hate mondays”

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

