finally…it’s weekend

13nov09

Luksus-loppemarked_273449a

Endelig weekend! Får dog ikke meget tid til at slappe af, skal nemlig stå inde i øksnehallen hele weekenden og sælger en masse af mine gamle tøj, sko og smykker… Der er nemlig luksusloppemarked, og kan klart anbefale alle at tage et smut forbi derind og kigge, du kan altid finde noget godt til en god pris. Entreen er 50 kr.

Fredag kl.17-21

Lørdag kl.11-18

Søndag kl.11-18

I aften skal jeg til fødselsdag hos Laura med en masse af mine gamle venner, glæder mig. Dresscoden er fint tøj, men mon ikke jeg finder noget godt derinde?

have a great friday/ V

 

6 Responses to “finally…it’s weekend”

  1. 1 Filippa

    Skulle du ikke have været til Jimmy Choo for H&M i går? 🙂

    • 2 notresecrets

      nåede det ikke på grund af arbejde… og alt blev jo revet væk 🙂

  2. 3 Fie

    Ja det var det, var selv derinde… fuldstændig proppet med mennesker.
    Men var der noget du gerne ville have haft derfra da? 🙂

    • 4 notresecrets

      En pallietcardigan jeg havde udset mig :-)….
      fik du købt noget?

  3. 5 Fie

    jep det gjorde jeg, fik købt zebra stiletterne, som var meget eftertragtet, et nittebælte og en bluse med palietter 🙂


Skriv et svar

