shop till you drop ..

10jan10

Shooping i New York: 1. Marc Jacobs city-tee  + en Florida city-tee / 2. Sorte Chanel ballarinaer / 3. Marc Jacobs ting og sager / 4-7. min søsters Marc Jacobs clutch, ring og mouse ballarinaer + chloe støvler / 8. pink ur / 9. Christian Louboutain stiletter / 10. Jacobs by Marc Jacobs skole taske / 11. Dolca Vita sandaler / 12. Nine West sandaler / 13. 2 lange kjoler i orange og lilla

Poster billeder fra turen senere..

merci // A

5 Responses to “shop till you drop ..”

  1. 1 I

    Sikke nogle fede køb. håber turen til ny var fed, og fed blog i har.

  2. 3 Mie

    Hvordan har du råd til sådan nogle dyre ting???????????

    • 4 notresecrets

      det er desværre heller ikke mig der har råd – det er mine forældre 🙂

  3. 5 Mie

    Siger du, at dine forældre har betalt alle de ting? Hold da op, gid mine forældre ville forære mig så mange lækre ting! Og yep jeg er MEGET jaloux, tihi (-:


Skriv et svar

