she knows how to do her thing

27jan10

Fed stil, cool atitude// Josefine Haanig Jensen

Jeg er så træt af al den sne og at fryse! Der er iskoldt på skolen, og man kan jo ikke bevæge sig nogle steder!
Tilgengæld ser jeg frem til den fedeste weekend. Min kæreste kommer hjem fra skiferie, der er “julefrokost” med mit teaterhold fredag, og klassefest hos en af mine bedste veninder fra klassen, Linnea! I morgen skal bare overstås, nu må vi se om skolen ikke har snelukket! Man kan altid håbe?

love, love, loooove // V

No Responses Yet to “she knows how to do her thing”

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

