boys don’t cry

28jan10

Tror snart jeg køber mig denne cool hue, for der er jo ikke længe til jeg skal til Val Thorens med gymnasiet… Er der nogle der ved hvor man kan købe den, udover på nettet?

kiss,kiss// V

6 Responses to “boys don’t cry”

  1. 1 Cille

    Du kan købe den i Carhartt butikken i elmegade ellers ligger der en butik (som jeg ik lige kan huske, hvad hedder) i klosterstræde. Det er samme gade, som Peder&Stoffer ligger på.
    Den sidste mulighed er i street machine, der ligger ved siden af flying A.

    Jeg håber, at jeg ku hjælpe lidt 🙂

  2. 2 Amalie

    de er udsolgt over hele landet – desværre..

    hilsen Mille og Amalie..

  3. Streetmachine, lige ved siden af Flying A!
    God Weekend 😉

  4. 4 Aia

    Hej (;

    Man kan købe den i en butik der hedder Flavour lige ved Gråbrødretorv (:
    God week-end

  5. 5 Laura

    LAB. oppe ved gammeltorv / nytorv..

  6. 6 notresecrets

    tusind tak allesammen 🙂


Skriv et svar

