skal du konfirmeres?

03feb10

Fine konfirmations kjoler – da jeg blev konfirmeret for snart to år siden, tog det mig en evighed at finde en jeg rigtig godt kunne lide og en som ikke var alt for brudekjole-agtig og endte derfor op med at få den syet, men efter det, har jeg fundet så mange fine kjole der ville passe perfekt til en konfirmation.

fra venstre til højre – øverste kjoler: 1) Aliceandolivia.com 2) Thecorner,com 3) Phillip Lim – net-a-porter.com 4) Notte by Marchesa Feather – stylecompare.co.uk

fra venste til højre – kjoler i midten: 5) Florence dress – coast-stores.com (sløret billede) 6) bowler hat / kjole – lavintage.com 7) thecorner.com 8) Fendi – net-a-porter.com 9) Vanessa Bruno – net-a-porter.com 10) Asos.com

fra venstre til højre – nederste kjoler: 11) asos.com 12) Hm.com 13) Asos.com

Mary Kate  Olsen i år 2007

min konfirmation –  april 2008

// A




One Response to “skal du konfirmeres?”

  1. den jakke er virkelig flot! skal konfirmeres i maj, og leder efter noget lignede at have udover min kjole. Har du nogle bud på hvor jeg kan finde en?


Skriv et svar

