come pick me up

12feb10

Jeg vil så gerne på skiferie lige nu, især efter jeg har set disse fede ski photos, og chanel støvlerne er fantastiske for en kold vinter dag, plus så tager næsten alle mine venner derhjemme på ski i denne her uge med deres gymasium eller familier.. tag mig med!! // A

3 Responses to “come pick me up”

  1. 1 Fie

    Hey A. 🙂
    Ved du hvad de der chanel boots koster?

    • 2 notresecrets

      Hej Fie, det ved jeg desværre ikke, men kan forstille mig at de koster en del. 😉

    • 3 notresecrets

      Hej Fie, det ved jeg desværre ikke, men kan forstille mig at de koster en hel del. 😉


Skriv et svar

