oh new york

23feb10

ENDELIG skal jeg til New York… har været der én gang før, men husker det ikke så godt. Rejser d.6 juli .. ohhh happy dayyy !

//V

5 Responses to “oh new york”

  1. 1 Laura

    Hvor længe skal du være der? Jeg flytter jo derover i juli / august..

  2. 2 notresecrets

    desværre kun 5 dage. men ej hvor fedt! har du fået opholdstilladelse og alt det du snakkede om?

    • 3 Laura

      gifter mig (: ej ved ikke hvad jeg gør, men finder ud af det derovre! (: skal undersøge det når jeg tager derover til påske.. (:

  3. 4 notresecrets

    hehe okay, men det lyder da fedt! så kan du jo lige låne mig dit lille “hus” (:


Skriv et svar

