who says

23feb10


Vil rigtig gerne have et nyt ur, aner bare ikke hvilket et ! nogle der har idéer, butikker, hjemmesider? 🙂 …

billeder: øverst marc by marc jacobs timepiece, nederst tatiana lauritsen zahid

..vil smutte til teater nu, vi har en forstilling der skal laves!

love // V

5 Responses to “who says”

  1. Jeg har lige købt et ur fra zadig & Voltaire, ikke særlig dyrt og så er det bare så lækkert 🙂 Dette her: http://www.zadig-et-voltaire.com/eu/en/#1/en/watches/watch-skull-winter09-grey-unique-size.html/

  2. 2 notresecrets

    Måske denne her hjemmeside kan hjælpe dig., : http://www.michaelkors.com/store/catalog/catalogPage.jhtml?tid=V1&itemId=cat7502&parentId=cat145&masterId=cat101

    Vi må lige snart snakke sammen over skype 😉 xx // A

  3. 3 notresecrets

    – mange tak camilla 🙂

    og tak a, jeg savner dig meget og ja lad os lige snakke! hvornår kan du? vi må hellere aftale det, ellers blir det aldrig til noget…

  4. 4 notresecrets

    Det var så lidt.. JA måske her på søndag, der er jeg vist ‘hjemme’ hele dagen,? 😉 //A

    • 5 notresecrets

      jeg skal til prøve i teatermejeriet, men er nok hjemme kl.4 stykker… 🙂 håber jeg når det der så. ellers mandag der er jeg hjemme hele dagen !


Skriv et svar

