it’s you and me against the world

11mar10


I tirsdags var min venindes mor hjemme hos os for at tage disse billeder, da både min mor og far snart har fødselsdag.. Synes egentlig de endte med at blive meget gode. Disse 2 kun er få ud af mange billeder der blev taget af min lillesøster, min halvstorebror og jeg..

Præmieren i går på vores forstilling “En røverhistorie” kunne ikke være gået meget bedre! Glæder mig til at pigerne fra klassen og mine andre veninder kommer ind og ser det. Om en lille time skal jeg afsted og så spiller vi igen. OG så er der jo ikke længe til at Amalie kommer til Danmark!! Jeg kan slet ikke vente

// V

No Responses Yet to “it’s you and me against the world”

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

