Rainy day, dream away

27mar10


Klokken er 09.26 og skal snart afsted på arbejde. En smule trist, når man endelig har ferie, men det er rigtig hyggeligt at stå inde i Øksnehallen og komme af med alt mit gamle tøj og varer fra min mors butik. I dag og i morgen er der åbent fra 11-18, og i dette regnvejr er det en genial idé at tage et smut forbi! Man kan sagtens finde gode ting.. Købte i går en ring og en top fra Gat Rimon, jeg poster billeder af senere.

.. I går var sådan en hyggelig aften. Lavede god middag med Natacha og Amalie hos mig, og senere tog vi hjem til hende og var i jacuzzi i 2 timer! I aften skal jeg se dem igen, og også Julie og Amalies roommate fra USA.

//V

No Responses Yet to “Rainy day, dream away”

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

