what a scoop..

18Apr10

Undskylder for ikke at have postet hele weekenden, men har haft travlt og havde galla i fredags, hvilket var det fedeste.

I dag var jeg jo på loppemarkedet som sædvanlig, og fandt de fedeste ting, jeg tager nogle billeder af i morgen. En hvid blaazer fra Zara, wedges fra rützou som ses på billedet ovenover, en armyjakke fra H&M og en Carharrt trøje til min kæreste.. Lækkert! Der findes ikke noget bedre end søndage…//V



5 Responses to “what a scoop..”

  1. 1 mie

    Wtf….. Hvilket loppemarkedet var du på? Det må jeg vidst hellere tjekke ud! (-;

  2. 2 mie

    Hvor meget måtte du give for Rützou wedgesne?🙂

    • 3 notresecrets

      Hehe, ja det var helt sindsygt! hun startede på 1000 kr. fik dem til 550… Det var jo helt i orden, de er næsten nye… Det var på Holte loppemarked jeg fandt dem🙂

  3. 4 mie

    WTF!!?!?!???! Nu bliver jeg misundelig! Ret godt køb du fik lavet dig dér!😉 *Klapsavler*

    • 5 notresecrets

      Ja !! Men loppemarkeder er helt klart værd at tjekke ud, man kan altid finde noget godt! For ikke at snakke om en masse fede billige halskæder, ringe osv…


Skriv et svar

