Enjoy life

03maj10

Det har været den fedeste weekend, nogensinde! Torsdag var jeg sammen med en veninde, og hele fredagen slappede jeg bare af. Om aftenen tog jeg over til Natacha og fejrede hendes lillesøster som blev konfirmeret, og derefter tog vi sammen ned til Amalie for at fejre hendes søster! Dansede hele natten væk med Julie og Amalie. Lørdag tog vi ind i Fælledparken og var der hele dagen, senere hjem til Oscar og spise pizzaer og drikke videre med en masse andre. Senere tog vi så over hos Amalie og festede videre. Kl. halv 3 eller noget tog Axel, Oscar og jeg på tanken, købte natmad og drak videre ude på min terrasse indtil kl.halv 5 om morgenen.. Kl. 6 stod jeg op , da jeg havde lovet min mor at hjælpe på loppemarkedet, da vi havde bod..Fandt nogle fine ting!

Kan stadig mærke hvor træt jeg er, fik kun sovet én time lørdag til søndag.. Nu har jeg en engelsk stil jeg ikke lige fik lavet til i dag, som ikke gider lave sig selv! Håber i alle havde en ligeså god weekend 🙂 //V

No Responses Yet to “Enjoy life”

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

