As I promised

17maj10

Endelig har jeg fået taget mig sammen til at tage et ordentligt “dagens” billede, men det er også en hel del lettere nu hvor dagene er lysere og varmere, og jeg vil naturligvis fortsætte med det!

I dag har været en skøn dag for ikke at snakke om i går, har fået købt en masse lækkert (billigt) tøj. Bla. min militærjakke jeg har på, som jeg fandt på Holte loppemarked. Halskæden købte jeg i dag i h&m, da jeg var inde i byen. Jeg fandt også en masse andre cool ting på loppemarkedet bla. en helt ny hættetrøje fra dickies, nike sneaks til min kæreste, en kjole osv.. Efter at have gået rundt inde i byen hele dagen i dag, kigget i butikker og sådan, tog vi på halifax og spiste byens bedste burgere. V

2 Responses to “As I promised”

  1. 1 simone

    Tusinde tak! Hold op hvor ser du godt ud (-: Fed stil! Og hvor er du dog smuk!

  2. 2 notresecrets

    Mange tak simone 🙂


Skriv et svar

