The world needs more love at first sight

30maj10

shorts/zara, body/wolford, gold necklace/ chanel, watch/ dyrberg kern

Pictures from yesterday before I had the girls over for dinner! Later we went party at Marie’s place…Sorry for the bad photos, I know photobooth isn’t a readers all time favourite, but sometimes I’m just to lazy to use anything else.. Besides my digital camera sucks, my biggest birthday wish is a camera with mirror reflector!

Still hungover so I’m gonna take a nap! By the way, Amalie is home at Saturday!! For good! I can’t wait to get my best friend back // V

7 Responses to “The world needs more love at first sight”

  1. 1 Fie

    Er du oppe i eksamener for tiden?
    – Forresten hvordan gik det for dig med fysik sidste år?
    Kunne godt tænke mig at vide lidt om det, skal op i det på fredag nemlig 🙂

    • 2 notresecrets

      Jeg har desværre ikke trukket nogen eksamen i år, hvilket er lidt surt, da det betyder en ekstra eksamen i 2.- eller 3.g! Men jeg skal op i 2 årsprøver: Mundtlig fransk og engelsk, det er jeg helt tilfreds med 🙂 men ja i fysik sidste år fik jeg 10 og det gik meget godt! kom op i vand og noget andet jeg ikke lige husker. Jeg lavede bare en grundig disposition for hvad jeg ville lave hvis jeg trak det ene eller det andet, det hele går meget let! Især fordi du har tid til at gøre dit forsøg klar og lige se på dine noter/bogen hvad du vil sige, imens lærer og censor kigger på de andre 🙂 håber det ku’ bruges
      //V

  2. 3 Fie

    Åh, det var da ærgerligt, at der ikke blev trukket nogen eksamen i år !
    Det kunne i hvert fald bruges… Lyder meget godt med det hele..
    Tusind tusind tak for hjælpen 🙂
    Glad for du lige gad at beskrive det for mig.
    Btw. Fed blog !

  3. 4 notresecrets

    Ja det er ikke så slemt, bare husk at forbered dig på alle emnerne så du har en anelse om hvad det handler om, og så hjælper dispositionen også meget!- det var så lidt, spørg endelig hvis der er andet 🙂 Og jo mange tak!

  4. 5 Fie

    Endnu en gang tak for hjælpen 🙂

  5. 6 Fie

    Forresten hvordan gik det med dig i de andre fag? 🙂
    Er lidt nysgerrig… Håber jeg er i orden

    • 7 notresecrets

      Har været oppe i fransk mundtlig i dag, det gik super jeg fik 12.. engelsk venter d.22 også mundtligt!


Skriv et svar

