just cause..

05maj10

Forskellige billeder fra da jeg var hjemme i Danmark.. Savner det allerede igen,

1. Cilia 2. Jeg i H&M sweather+vintage vest . 3. Tatiana hos mig. 4. Mine Christian Louboutin sko. 5-6. Tatiana’s 7. Min mac og Tatianas uforglemmelige taske.

//A



6 Responses to “just cause..”

  1. 1 mie

    Hvor meget gav du for dine Louboutin’er? De er helt fantastiske 🙂

    • 2 notresecrets

      mange tak, jeg købte dem på udsalg i New York, hvor de så vidt jeg husker var sat ned fra 4500 til 3000 kr. Er ikke helt sikker på prisen andet at det var et godt køb 😉 A

  2. 3 Rose

    lækre, lækre, lækre billeder! så inspirerende.

  3. 5 simone

    Jeg skal til New York her i Juni, og der skal jeg købe Alexander Wang tasken, som er vist ovenstående, og jeg kunne især godt tænke mig et par Louboutin’er (-: Var der nogle, der var billigere i prisen? Og forresten hvor var det, du købte dem henne? 🙂


Skriv en kommentar